Η παρέλαση
“η ελευθερία δεν χαρίζεται, κερδίζεται μόνο με θυσίες και αγώνες”..
.. φωνάζει έξω από το παράθυρο η κυρία που παρουσιάζει την παρέλαση για την ελευθέρωση του νησιού μου. Και αυτό είναι μια γενικά αποδεχτή άποψη. Ότι για να γίνεις ελεύθερος πρέπει να θυσιαστείς, να αγωνιστείς, να γίνεις βίαιος απέναντι σε άλλους, απέναντι στον εαυτό σου. Και αυτό το πράγμα, το λένε ελευθερία.. μπορεί η ελευθερία να έχει την παραμικρή σύνδεση με τη βία, μπορεί η βία να φέρει πραγματική ελευθερία;